Och bättre blir det

Igår hade jag en otroligt bra fredagskväll. Jag satt med många av mina vänner vid bysjön och gjorde försök till att grilla, och jag kan verkligen inte påstå att det gick bra. Men mat fick vi i oss, både rå och färdig. Mat var inte det ända vi fick i oss, det blev en hel del alkohol också. Fast jag var nog ensam om att bli full. Ovanligt? Efter ett tag började alla gnälla om att kylan blev lite för jobbig så vi gick alla hem till Mia. Där fortsatte jag dricka min öl och få knäppa ideér. Motionscyklar och öl är en ganska bra kombination, trots allt. Natten spenderade jag hos Sama, jag ville inte gå hem själv. Jag är så otroligt nöjd med gårdagen.

På fredag är det dags igen, då ska Cissi har någon tjejkväll om jag förstod det hela rätt. Så då blir det mat och bärs igen. Lovley.

Nu ska jag plugga, kul eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0