Klagomål

Nu har jag fått klagomål över dålig uppdatering hör på bloggen. Jag skyller som alltid på att jag lider av bloggtorka. Jag har ju ingenting att skriva. Men ok, I'll give it a try.

Igår hade jag jättetrevligt hos min vän Sarah till att börja med. Det skulle lika en förfest men vi drack mest upp våran alkohol och skrattade. Men jag hade trevligt. Sedan gick vi till parken där festen fortsatte. Jag kan inte säga att det var mina bästa fylla men min lugnaste av dom alla. Jag fällde inte en tår på hela kvällen! Så idag är jag föga stolt över mig själv.

Nu väntar jag spänt på morgondagen. Det blir grillning och mys vid bysjön. Jag är verkligen excited inför detta.

Mer än så här kommer jag faktiskt inte på för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att det blev en lyckad kväll :D

2008-05-01 @ 16:30:23
URL: http://lindasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0