Våffeldagen

Idag ska man äta våfflor. Jag har dock redan tjyvstartat då jag gjorde våfflor till hela familjen förra veckan. Fast våfflor är ju så sjukt gott! Dock inte i förstora mängder.

Igår fick både ansikte och ögon vila från sina annars vardagliga laster, d.v.s smink och linser. Men idag blir det andra bullar. Jag ska hem till Nattis ikväll och jag vill faktiskt inte visa mig utan vare sig smink eller linser just nu. Jag har precis haft på lite Summer Glow i ansiktet och ska snart kleta på sminket. Det blir nog bra, hehe.

Ska ju som sagt hem till Nattis ikväll, ska va där vid 18.00. Får se när jag kommer hem.

Vilket flummigt inlägg det blev, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0