Vad för slags skönhetsprodukter använder jag?

Kroppstvål - Olika varje gång, idag var det ngn med aloe vera
Body lotion - Dove Summer Glow
Schampoo - Head & sholuders Volume Boost
Balsam - Kids spray balsam
Hårspray - Fame (när jag väl använder)
Hårmousse - Lóréal Het Volume
Hårgele - Ingen
Hårvax - Difi
Ansiktstvål - Bara vatten
Ansikts lotion - Ingen
Deoderant - Barnängen Silkeslen
Parfym - Ralf Lauren - Rocks
Foundation - Isadora
Puder - H&M
Rouge - Använder inte
Mascara - Lórèal Lash Architect & Rimmel Lash Maxx
Kajal - Ingen
Ögonskugga - Olika när jag väl använder
Ögonbrynspenna - Ingen
Läppstift - Inget
Läppglans - Vet inte vad det heter 
Läppbalsam - Zalan Aloe Vera Stick

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej jag gillar din blogg jätte mycket, ! och jag undrar vart du köpte ditt läppbalsam ''Zalan Aloe Vera Srick '' skulle bli jätte glad om du svarade(: Ha det bra.

2009-02-05 @ 19:10:52
Postat av: Erika

Ja jag undrar precis samma sak! Var köper du ditt Zalan aloe vera stick" ? Jag fick ett i present och det har verkligen varit fantastiskt bra, men nu är det helt slut... Tack för svar, och trevlig blogg :)

2009-03-15 @ 20:38:40
Postat av: Anonym

Hej! Ja letar oxå efter Zalan aloe vera stick!

Ja köpte mina på Ullared men nu e dom slut där !

Me om du får reda på något så hör av dej till [email protected]

Mvh Anette

2010-12-13 @ 09:44:08
Postat av: Hårvax

Har du testat D:fi hårvax? Vill höra din åsikt om det isåfall!

2011-01-27 @ 04:31:46
URL: http://harvax.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0