Update

Mitt hår är hopplöst. Jag har provat många olika märken och produkter för att kunna älska mitt hår men likt fan så funkar ingenting. Det är en stor rishög på huvudet och jag tycker inte att det växer längre, känns lika kort som det var för ungefär sju månader sen och hur kul är det? Jag vill ju ha långt, lite lockigt chokladbrunt hår. Att få det chokladbrunt är ju ganska enkelt, jag funderar på den nya hårfärgen dom gör reklam för på tv vars namn jag aldrig minns. Och att få håret lockigt är inte heller svårt då jag har lockigt/självfall i håret. MEN att få det långt ska ju självklart vara hur jäkla svårt som helst. Jag ångrar mig något förbannat att jag klippte det så kort för hundra år sen. Eftersom att alla säger att nyklippt hår växer och att det är bra att klippa topparna för att håret ska växa så ska jag besöka frisören så fort jag får pengar och endast klippa de slitna topparna. Fan ta frisören om det blir kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0