Jobbig dag

Idag har det varit en otroligt jobbig dag! Jag var uppe redan vid halv nio tror jag och då åkte jag & mamma till syrran och åt frukost där. Därifrån gick jag till skolan och hängde i skolan några timmar. Därefter gick jag och Nathalie till gymmet en LITEN stund. Jag hann knappt hem innan det var dags för nästa händelse. Min syster skulle ha någon grej i skolan så vi gick dit och tittade. Usch, så hemska barn är i den åldern. Men dom trodde ju att dom var jätteduktiga så det var väl bara att berömma, eller hur?

Och jag är äntligen klar med min fackuppsats, det tog bara en jävla bra tid. Men det känns så otroligt skönt nu när allt är färdigt och hela det där problemet är ur världen. Nu känner jag att mer än hälften av stressen har runnit av mig. Och mitt kusinbarn har fått komma hem idag, det är också en lättnad.

Jag har tagit en tablett så nu ska jag faktiskt sova. Är helt slut!

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har DU(!) tagit en tablett?! :O

2008-03-18 @ 21:59:31
URL: http://jenniiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0