Jag är bitter

Idag är jag bitter. Eller, förresten, jag är bitter varje dag. Men idag känns hela livet bittert. Jag är på dåligt humör och irriterad på alla. Jag stör mig på folk som lovar saker de inte håller, dålig stil. Jag stör mig på att mor min jämt ska prata med mig på morgonen. Jag stör mig på att vi bara har ljust bröd hemma. Jag stör mig på att alla som är bittra. Jag stör mig på mig själv som idag är mer bitter än vanligt.

Jag har skrubbat hela mig själv idag, inklusive ansiktet och nu hoppas jag på reslutat. Jag hoppas på att min Summer Glow ska ge mig en början till en bränna. Och om den inte gör det, ja då kan jag ju trösta mig med att håret är rent och att jag luktar gott iallafall.

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Maja 14årig mamma

En rättelse. Max pappa är inte skyldig till något brott eftersom han var och är under 18år. Jag springer inte runt och har sex. jag är mamma ledig och tar hand om mitt barn så han ska få ett bra förstå år hemma med sin mamma. Ska börja skolan
i slutet av april.

2008-03-27 @ 14:53:58
URL: http://ViUngaMammor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0