Alla är bakis...

...förutom jag. I dag var min syster otroligt bakis, jag började fundera en stund om hon ens hade nyktrat till. Tanken var att jag skulle sova hos henne och att vi skulle ha det lite mysigt, but guess what? Hon kom inte ens hem i går. Vilken diss! Så, där låg jag och Gabriel i hennes säng, han sov och jag låg och väntade på syster min hela natten. Så imorse hade hon lite att förklara för mig!

Och mor min var också bakis i dag. Eller, bakis är förnamnet till det hon var i dag. Och i går bröt hon ett revben, lilla mamma.

Jag tror även att man andra syster OCKSÅ var bakis!

Och vad var jag? Jo, jag var slut efter en sömnlös natt utan alkohol. Så det kan gå, kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0