Fotboll

Det värsta som man kan utsättas för det är killar och deras fotboll. Ett gammalt ex till mig var fotbollsfantast, hans liv handlade om fotboll. Det fick mig att tänka, "hur fan ska jag få plats i den grabbens liv"? Mycket riktigt, det höll inte alls länge. Hur i helvete kan man tycka att fotboll är intressant, seriöst? Det är några killar (kan va tjejer men då heter det damfotboll) som springer efter en och SAMMA boll. Varför får de inte varsin istället?

Det tråkigaste som finns är att sitta och höra på någon som pratar om fotboll, eller att läsa något om fotboll. Jag verkligen hatar fotboll.

Länge leve soffpotatisen!

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

oj tack, det vet jag inte men :)

2008-04-02 @ 21:32:34
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0