Aja Baja

Jag kollade nyss igenom gamla kvitton och räknade lite på dom, och jag kan bara säga oj. Jag kunde aldrig ana att jag köpte så mycket skit! Det är bara kvitton på godis eller något annat onyttigt (nästan)! Jag som inte trodde att det var så illa. Men min nya plan för min ekonomi är perfekt och jag ska börja leva efter den snarast.

Idag åker Nathalie till Stockholm och imorgon till Lanzarote. Det kommer bli en jobbig vecka nästa vecka i skolan utan henne. Men det går nog fort, hoppas jag. Och om hon inte kommer hem så får jag flytta ner till Lanzarote och bo där med henne? Oh, ja! Nej men det ska nog gå fort. Jag har alla de andra och dom är bra dom också.

Kommentarer
Postat av: Magnus

tack tack:) ha en bra dag

2008-04-11 @ 08:55:17
URL: http://luddespappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0